. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Akademik, kültürel, ders ve çocuk kitaplarıyla herkesin ihtiyacını karşılayacak kapasitede 50 Bin den fazla zengin kitap çeşidi, geniş, sakin ve huzurlu okuma ortamı...
Claude C. Hopkins (1866-1932), Modern reklamcılığın kurucularından ABD'li reklamcı. 41 yaşına kadar çeşitli şirketlerde çalıştı. Albert Hasker tarafından işe alındığı Lord & Thomas reklam ajansında (günümüzdeki Foote, Cone & Belding reklam ajansının atası) 18 yıl boyunca metin yazarlığı yaptı. Deneme yoluyla satış, kupon örnekleri, metin araştırmaları gibi çağdaş reklamcılığın standart ilkelerini ilk kullanan kişi Hopkins'di. 1923'te yazdığı Bilimsel Reklamcılık ve 1927'de yazdığı özyaşam öyküsü Reklamcılık Yaşantım reklamcılık alanında günümüzde bile rehber niteliklerini yitirmemişlerdir.