Yeni Medya Ve Reklam

Pazarın tüketici odaklı hale geldiği, internetin, dijital mecraların oyunun kurallarını yeniden yazdığı, hukuk ve etik değerlerin öne çıktığı, insanı anlamanın herşeyden önemli olduğu bir ortamda; İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam Anabilim D...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 190.00 / Güncelleme: 2023-07-29 / Barkod: 9786054993574

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2015-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 342
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 342 gr
ISBN: 9786054993574
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Yeni Medya ve ReklamSatıştaSatış Fiyatı:38.00 TL