Yükseköğretimde İlişkisel Pazarlama
Kaynak Avantajı Teorisi
BİRİNCİ BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ GELİŞİMİ VE GÜNCEL EĞİLİMLER İKİNCİ BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARININ PAZARLANMASI, İLİŞKİSEL PAZARLAMANIN KAYNAK AVANTAJI TEORİSİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ ÜÇÜNCÜ BÖLÜM YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARINDA İLİŞKİSEL PAZA...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 161.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786053276517
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2018-04 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 320 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 165-235 |
Ağırlık | : 320 gr |
| Yükseköğretimde İlişkisel Pazarlama | Satışta | Satış Fiyatı:44.00 TL | |