Yönlendirilen Arzu
Tüketim Kültürü, Reklam ve Psikanaliz
Parfüm reklâmları yapıları gereği sundukları ürünün işlevini, yani kokuyu öne çıkaramıyorlar. Bu tip reklamlarda o parfümün kokulu bileşenlerinin isim veya resimlerini değil, kullanımıyla beraber yaratacağı olası etkinin görselleştirilmiş haline şahit olu...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 200.00 / Güncelleme: 2023-07-14 / Barkod: 9786059378529
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2019-02 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 480 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
Ağırlık | : 480 gr |
| Yönlendirilen Arzu Tüketim Kültürü Reklam ve Psikanaliz | Satışta | Satış Fiyatı:55.00 TL | |