Yiyecek İçecek İşletmelerinde Müşteri Tatmininin Ölçülmesi

MÜŞTERİ TATMİNİ Müşteri Tatmininin Önemi Müşteri Tatmini Müşteri Tatmininin Unsurları Müşteri Tatmini / Tatminsizliği Modelleri Müşteri Tatmininin Kavramsal Açıdan Değerlendirilmesi Hizmetin Yapısı Ve Özellikleri Hizmetler Sektörü Açısından Müşte...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 20.00 / Güncelleme: 2023-01-28 / Barkod: 9789756809631

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2021-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 134
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-240
ISBN: 9789756809631
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]