Yeni Tüketici

Simonsen ve Rosen şu beş yaygın inanca savaş açıyorlar: Bir markanın bugün ne olduğu geçmişte ne olduğundan daha önemlidir. Sadakati beslemek pazarlamacının günden güne daha çok ilgilenmesi gereken bir konudur. Tüm müşteriler irrasyoneldir. Seçeneklerin...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 20.00 / Güncelleme: 2023-01-25 / Barkod: 9786056510601

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2015-02
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 213
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-210
Ağırlık: 212 gr
ISBN: 9786056510601
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Yeni TüketiciTükendiSatış Fiyatı:18.52 TL