Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları
     Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama

En güncel konuları içeren ‘Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları' kitabı, geleneksel ve dijital medya planlamasını ilgi çekici ve kolay anlaşılır örneklerle açıklamaya çalışmıştır. Disiplinlerarası bir uzmanlık alanı olan, birtakım çalışmasını gere...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 40.00 / Güncelleme: 2020-04-03 / Barkod: 9786059574136

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2018-02
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 532
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
ISBN: 9786059574136
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya PlanlamaTükendiSatış Fiyatı:40.00 TL