Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları
Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama
En güncel konuları içeren ‘Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları' kitabı, geleneksel ve dijital medya planlamasını ilgi çekici ve kolay anlaşılır örneklerle açıklamaya çalışmıştır. Disiplinlerarası bir uzmanlık alanı olan, birtakım çalışmasını gere...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 40.00 / Güncelleme: 2020-04-03 / Barkod: 9786059574136
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2018-02 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 532 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
| Yeni Medya Planlama ve Tüketici Davranışları Geleneksel ve Dijital Medyayı Kapsayan Bütünleşik Medya Planlama | Tükendi | Satış Fiyatı:40.00 TL | |