Üretici ve Bayi Arasındaki İlişkilerin Müşteri Sadakatine Etkisi

BİRİNCİ BÖLÜM DAĞITIM KANALLARI 1 DAĞITIM KANALLARI 1.1. DAĞITIM KANALI KAVRAMI 1.2. YAPISAL OLARAK DAĞITIM KANALLARI 1.3. DAĞITIM KANALLARININ İŞLEVLERİ 1.4. DAĞITIM KANALI STRATEJİLERİ 1.5. DAĞITIM KANALI KARARLARINI ETKİLEYEN FAKTÖRLER İKİNCİ BÖLÜM DAĞ...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 100.00 / Güncelleme: 2023-10-30 / Barkod: 9786256559578

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2023-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 182
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
ISBN: 9786256559578
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]