Bölüm 1: Kavramsal Çerçeve: Ün ve Ünlü Bölüm 2: Pazarlama Penceresinden "Ünlüler ve Ürünler" Bölüm 3: Popüler Kültür ve Endüstrileşen ün Bölüm 4: Türkiye'de Ün Endüstrisi ve Ünlü'yü Üreten Endüstriyel İklim Bölüm 5: Bir Ürün Olarak Ünlü Bölüm 6: Ünlüler v...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 34.50 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786053331506
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2014-08 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 245 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-195 |
ISBN | : 9786053331506 |
Ünlülerin Marka Yönetimi | Satışta | Satış Fiyatı:27.31 TL |