Türkiye E-Ticaret Sektöründe Özel Marka Stratejisi

Bu kitabın amacı, Türk e-ticaret giyim perakende sektörünün fırsatlarını ve zorluklarını özel markalı ürünler stratejisi açısından keşfetmektir.Araştırmanın veri toplama aşamasında Türkiye'deki farklı yedi çevrimiçi şirketle yapılan görüşmeler ve birçok k...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 25.00 / Güncelleme: 2022-05-31 / Barkod: 9786054461943

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2016-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 112
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 112 gr
ISBN: 9786054461943
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Özel Marka Stratejisi - Private Label Stratigy İn Turkish Online Retailing Türkiye E-Ticaret SektöründeTükendiSatış Fiyatı:19.50 TL