Türkiye'de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama
     ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması

Türkiye'de düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının pazarlama faaliyetlerinin nasıl yapıldığını araştırmak ve bu organizasyonların marka yönetimi yaklaşımlarını ortaya koyarak imaj yönetiminin kamuoyu üzerinde bıraktığı etkileri tespit etmek, bu o...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 50.00 / Güncelleme: 2022-12-06 / Barkod: 9786052587393

Yayın Dili:
Basım Yeri: ANKARA
Basım Tarihi: 2019-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 158
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 158 gr
ISBN: 9786052587393
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Türkiye`de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama ve Kalite Algılarının KarşılaştırılmasıTükendiSatış Fiyatı:30.00 TL