Türkiye'de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama
ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması
Türkiye'de düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının pazarlama faaliyetlerinin nasıl yapıldığını araştırmak ve bu organizasyonların marka yönetimi yaklaşımlarını ortaya koyarak imaj yönetiminin kamuoyu üzerinde bıraktığı etkileri tespit etmek, bu o...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 50.00 / Güncelleme: 2022-12-06 / Barkod: 9786052587393
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : ANKARA |
Basım Tarihi | : 2019-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 158 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
Ağırlık | : 158 gr |
| Türkiye`de Düzenlenen Uluslararası Spor Organizasyonlarının Pazarlama ve Kalite Algılarının Karşılaştırılması | Tükendi | Satış Fiyatı:30.00 TL | |