Türkiye Çağrı Merkezi Yıllığı 2010

Çağrı merkezi sektörü son yıllarda en geniş insan kaynağını istihdamı, en gelişmiş teknoloji kullanımı gibi özellikleriyle en dikkat çekici iş alanlarından biri olmayı başardı. Peki çağrı merkezi sektörü kimlerden oluşur? Hangi çalışmalar yapılır? Kaynak...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 12.96 / Güncelleme: 2020-11-18 / Barkod: 9786058811350

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2011-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 119
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-245
ISBN: 9786058811350
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]