Tüketim Kültürü Bağlamında Reklamda Ulusal Kimliğin Kullanımı

Günümüzün tüketici odaklı pazarlama anlayışı doğrultusunda reklamın tüketicinin değerlerine uygun olması gerekliliği doğmuştur. Reklam mesajının reklamın yayınlandığı ülkenin tüketicisine de uygun olması onun değerlerine ve duygularına seslenebilmesi gere...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 105.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786257606042

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2021-05
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 200
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
Ağırlık: 200 gr
ISBN: 9786257606042
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Tüketim Kültürü Bağlamında Reklamda Ulusal Kimliğin KullanımıTükendiSatış Fiyatı:48.00 TL