Tüketim Kültürü Bağlamında Reklamda Ulusal Kimliğin Kullanımı
Günümüzün tüketici odaklı pazarlama anlayışı doğrultusunda reklamın tüketicinin değerlerine uygun olması gerekliliği doğmuştur. Reklam mesajının reklamın yayınlandığı ülkenin tüketicisine de uygun olması onun değerlerine ve duygularına seslenebilmesi gere...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 105.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786257606042
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Konya |
Basım Tarihi | : 2021-05 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 200 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-215 |
Ağırlık | : 200 gr |
| Tüketim Kültürü Bağlamında Reklamda Ulusal Kimliğin Kullanımı | Tükendi | Satış Fiyatı:48.00 TL | |