Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürünlere Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler Ve Risk Algısı
Tüketicilerin satın aldıkları ürünler hakkında tercihlerini etkileyen çok sayıda faktör bulunmaktadır. Zaman içerisinde tüketicilerin ihtiyaçları çeşitlendiği gibi kendilerine sunulan alternatiflerin sayısı da artmıştır. Artan alternatifler tüketiciler iç...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.00 / Güncelleme: 2019-05-21 / Barkod: 9786056065446
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2014-01 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 292 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 165-240 |
| Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürünlere Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler ve Risk Algısı | Tükendi | Satış Fiyatı:16.00 TL | |