Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü

Son yıllarda işletmeler, tüketiciler için değer yaratma konusunda çok daha fazla çaba göstermekte ancak tüketici istek ve ihtiyaçlarının hızla değişmesiyle bu değişime ayak uydurmada yetersiz kalmaktadırlar. Rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüz dünyas...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 110.00 / Güncelleme: 2023-07-19 / Barkod: 9786055729240

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2012-05
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 132
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-245
Ağırlık: 174 gr
ISBN: 9786055729240
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Tüketici Temelli Marka Değerinin ÖlçümüSatıştaSatış Fiyatı:25.00 TL