Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü
Son yıllarda işletmeler, tüketiciler için değer yaratma konusunda çok daha fazla çaba göstermekte ancak tüketici istek ve ihtiyaçlarının hızla değişmesiyle bu değişime ayak uydurmada yetersiz kalmaktadırlar. Rekabetin yoğun olarak yaşandığı günümüz dünyas...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 110.00 / Güncelleme: 2023-07-19 / Barkod: 9786055729240
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2012-05 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 132 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 165-245 |
Ağırlık | : 174 gr |
| Tüketici Temelli Marka Değerinin Ölçümü | Satışta | Satış Fiyatı:25.00 TL | |