Bölüm 1: Tüketici Davranışları Kavramı ve Pazarlama Bölüm 2: Tüketici Davranış Modelleri Bölüm 3: İhtiyaçlar ve Tüketim Bölüm 4: Motivasyon ve İlgilenim Bölüm 5: Algıma Bölüm 6: Öğrenme Bölüm 7: Tutumlar Bölüm 8: Kişilik ve Kendini Tanımlama Bölüm 9: Yaşa...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 32.41 / Güncelleme: 2020-04-01 / Barkod: 9786053779346
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2013-06 |
Baskı No | : 4 |
Sayfa Sayısı | : 320 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 185-235 |
ISBN | : 9786053779346 |