Tüketici Davranışı ve Çıpalama Etkisi

Yazarlar : Sevilay Uslu Divanoğlu, Fatma Zişan Kara, Hüsnü Bilir Birinci Bölüm Tüketici Karar Alma Modelleri Tüketici Davranış Modelleri Açıklayıcı (Geleneksel-Klasik) Davranış Modelleri Tanımlayıcı Tüketici Davranış Modelleri Kaynaklar İkinci Bölüm Ras...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 70.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786257983464

Yayın Dili:
Basım Yeri: Bursa
Basım Tarihi: 2020-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 122
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
Ağırlık: 122 gr
ISBN: 9786257983464
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Tüketici Davranışı ve Çıpalama EtkisiSatıştaSatış Fiyatı:24.00 TL