Temel Kavramlarla Reklam Ajansı-reklamveren İlişkileri

Rekabette sınırların kalktığı günümüz koşullarında faaliyet gösteren ve süreklilik sağlamak isteyen işletmelerin en önemli araçlarından birisi reklamdır. Reklamların hedef kitleye ulaşmasında planlama, üretim ve satın alma aşamalarında müşterinin en öneml...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 23.15 / Güncelleme: 2018-03-26 / Barkod: 9789944771511

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2007-03
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 204
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
ISBN: 9789944771511
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]