Televizyonda Haberin Magazinelleşmesi
Genel anlamda kitle iletişim araçlarının işlevleri ve etkinliği denildiğinde kuşkusuz ilk akla gelen haberlerdir. Bu işlevin gerçekleştirilmesinde ele alınması gereken başlıca olgu, haber metninin içeriğinde ya da sunumunda meydana gelen bozulmanın ya da...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.02 / Güncelleme: 2020-12-15 / Barkod: 9789754707922
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2000-01 |
Baskı No | : 0 |
Sayfa Sayısı | : 199 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-195 |
Ağırlık | : 148 gr |
| Televizyonda Haberin Magazinelleşmesi | Tükendi | Satış Fiyatı:16.02 TL | |