Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi

Teknolojinin gelişmesi ve rekabetin artmasıyla, pazarlama iletişim yöntemleri de kendisini sürekli yenilemeye çalışmaktadır. Tabii gelişen bu yöntemler markalar arasındaki farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır. Pazarda birbirleriyle rekabet eden o kadar ç...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 147.00 / Güncelleme: 2023-09-29 / Barkod: 9786054392032

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2010-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 240
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-245
Ağırlık: 240 gr
ISBN: 9786054392032
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna EtkisiSatıştaSatış Fiyatı:55.00 TL