Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi
Teknolojinin gelişmesi ve rekabetin artmasıyla, pazarlama iletişim yöntemleri de kendisini sürekli yenilemeye çalışmaktadır. Tabii gelişen bu yöntemler markalar arasındaki farklılıkları da ortaya çıkarmaktadır. Pazarda birbirleriyle rekabet eden o kadar ç...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 147.00 / Güncelleme: 2023-09-29 / Barkod: 9786054392032
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Konya |
Basım Tarihi | : 2010-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 240 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 165-245 |
Ağırlık | : 240 gr |
| Televizyon Reklamlarının Marka Tutumuna Etkisi | Satışta | Satış Fiyatı:55.00 TL | |