Spor Ürünlerinin Satın Alınmasında S.A.V.E. Pazarlama: Marka Farkındalığı ve Bağlılığı
1 BÖLÜM GİRİŞ 2 BÖLÜM PAZARLAMA VE SPOR KAVRAMI 2.1. Pazarlama Kavramı ve Gelişimi 2.2. Pazarlamaya İlişkin Temel Kavramlar 2.3. Spor Kavramı ve Sporun Pazarlanması 2.3.1. Sporun Ekonomiye Katkısı 2.3.2. Ürün Olarak Sporun Pazarlanması 2.3.3. Spor Pazarla...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 50.00 / Güncelleme: 2022-07-22 / Barkod: 9786257275552
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : ANKARA |
Basım Tarihi | : 2020-11 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 166 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
Ağırlık | : 170 gr |
| Spor Ürünlerinin Satın Alınmasında S.A.V.E. Pazarlama: Marka Farkındalığı ve Bağlılığı | Satışta | Satış Fiyatı:37.50 TL | |