Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları, Marka Bağlılığı ve Satın Alma Niyeti

Kitapta dijital pazarlama, sosyal medya pazarlaması, marka bağlılığı ve satın alma niyeti konularının yanı sıra, tüketicinin artık üretici olduğu sosyal medyada, markaların uyguladıkları sosyal medya pazarlama uygulamalarına ilişkin tüketici algısının, ma...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 95.00 / Güncelleme: 2023-07-03 / Barkod: 9786057662651

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2020-01
Baskı No: 2
Sayfa Sayısı: 210
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-215
Ağırlık: 210 gr
ISBN: 9786057662651
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Sosyal Medyada Pazarlama Uygulamaları, Marka Bağlılığı ve Satın Alma NiyetiSatıştaSatış Fiyatı:24.00 TL