Şikayet Yönetimi Rehberi
Strateji Ve Uygulama Araçları
Stratejik pazarlama yönetimi ve tüketici davranışı alanlarında çalışan akademisyen Gülfidan Barış, Şikâyet Yönetimi Rehberi'nde işletmelerinde şikâyet yönetimi sürecini kurmak ve geliştirmek isteyenlere kılavuzluk edecek bir kaynak sunuyor. Elinizdeki kit...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 23.15 / Güncelleme: 2020-10-14 / Barkod: 9786054584635
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2015-02 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 244 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 145-210 |
| Şikayet Yönetimi Rehberi Stateji ve Uygulama Araçları | Tükendi | Satış Fiyatı:23.15 TL | |