"Aganigi-naganigi" gibi anlamsız bir ifadenin karşılığında "fındık" dedirten ne idi? "Bırrr." diyince insanların aklına neden "Coca Cola" geldi? "Yenilik demek Arçelik demek" nasıl dendi? Reklâm ne idi, nasıl gelişmişti ve bu işin kuralları ne idi? Ned...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 9.26 / Güncelleme: 2021-02-18 / Barkod: 9786055878122
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2012-03 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 158 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-215 |
ISBN | : 9786055878122 |
Reklamcılığa Giriş | Tükendi | Satış Fiyatı:9.26 TL |