Reklam ve Medya Planlaması
Birinci Bölüm Reklam ve Medya Planına Kuramsal Yaklaşımlar İkinci Bölüm Medya ve Satış Sektörü Üzerine Üçüncü Bölüm Reklamın ve Medya Planlamasının İşlevleri Dördüncü Bölüm Medya Planlamasına Giriş Beşinci Bölüm Medya Planlamasında Kullanılan Kavramlar, T...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.67 / Güncelleme: 2020-10-19 / Barkod: 9789752957138
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2007-12 |
Baskı No | : 2 |
Sayfa Sayısı | : 196 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-195 |
| Reklam ve Medya Planlaması | Tükendi | Satış Fiyatı:16.67 TL | |