Reklam Ve Halkla İlişkilerin Marka Değerine Etkisi- Kuramlar, Modeller ve Bir Analizi

Birincil kaynaklara başvurularak yazılmış olan bu kitapta, reklam ve halkla ilişkiler alanlarında en çok kullanılan kuram ve modeller yer almaktadır. Bu kuramlar; neden-sonuç zinciri kuramı, bilgi işleme kuramı, çift süreç kuramları, şema kuramı, uyum kur...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 115.00 / Güncelleme: 2023-07-03 / Barkod: 9786254336188

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2022-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 218
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-240
ISBN: 9786254336188
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]