Post Modern Pazarlama
Tüketim ve Tüketici
Pazarlamanın eski zamanlarında piyasaya ürün odaklı bir anlayış hakimdi. Önemli olan mümkün olduğu kadar çok ve verimli üretim yapmaktı. Her arz talebini yaratır diye düşünülüyordu. Daha sonra Çok satış, çok kar getirir düşüncesine dayanan, reklam ve kiş...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 116.00 / Güncelleme: 2023-07-23 / Barkod: 9799756347149
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2017-10 |
Baskı No | : 3 |
Sayfa Sayısı | : 142 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 145-215 |
Ağırlık | : 149 gr |
| Postmodern Pazarlama Tüketim ve Tüketici | Satışta | Satış Fiyatı:27.00 TL | |