Post Modern Pazarlama
     Tüketim ve Tüketici

Pazarlamanın eski zamanlarında piyasaya ürün odaklı bir anlayış hakimdi. Önemli olan mümkün olduğu kadar çok ve verimli üretim yapmaktı. Her arz talebini yaratır diye düşünülüyordu. Daha sonra Çok satış, çok kar getirir düşüncesine dayanan, reklam ve kiş...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 116.00 / Güncelleme: 2023-07-23 / Barkod: 9799756347149

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2017-10
Baskı No: 3
Sayfa Sayısı: 142
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 145-215
Ağırlık: 149 gr
ISBN: 9799756347149
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Postmodern Pazarlama Tüketim ve TüketiciSatıştaSatış Fiyatı:27.00 TL