Perakendecilikte Fiyat İmajı ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkileri
Temel amaç, tüketici zihninde perakendeciye ilişkin olumlu bir fiyat imajı oluşturmada etkili olan faktörleri tanımlamak ve bu bağlamda ilerideki bilimsel çalışmalarda test edilmek üzere bir Yapı Modeli geliştirmektir. Ayrıca bir diğer amaç, bu imajın tük...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 48.00 / Güncelleme: 2022-12-06 / Barkod: 9789944313636
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2009-09 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 160 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-200 |
Ağırlık | : 163 gr |
| Perakendecilikte Fiyat İmajı ve Tüketici Satınalma Davranışına Etkileri | Tükendi | Satış Fiyatı:15.00 TL | |