Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması
Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ortamında, perakendecilerin başarısı, rakip perakendecilerden farklılaşabilme, hedef tüketicilere yüksek düzeyde değer sunabilme, mağazalarından alışveriş yapan yeni tüketiciler bulabilme ve mevcut müşterilerini...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 65.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786055216702
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2013-11 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 234 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-240 |
Ağırlık | : 312 gr |
| Perakende Marka Değerinin Ölçümü ve Yapısal Eşitlik Modeli Uygulaması | Satışta | Satış Fiyatı:18.00 TL | |