Pazarlamaya Giriş

Pazarlamada Temel Kavramlar Pazarlama Çevresi ve Pazar Fırsatları Pazar Bilgisi ve Pazarlama Araştırmaları Tüketici Davranışı Pazar Bölümlendirme ve Pazar Belirleme Ürün ve Ürün Stratejileri Fiyat ve Fiyatlandırma Kararları Tutundurma Stratejileri...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 15.74 / Güncelleme: 2018-04-03 / Barkod: 9789758644834

Yayın Dili:
Basım Yeri: Sakarya
Basım Tarihi: 2006-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 180
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 195-235
ISBN: 9789758644834
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]