Pazarlamanın ve İletişimin Yeni Kuralları
İnternetten önce pazarlama, markalama ve reklamdan ibaretti. Fark edilmeye bağlıydı. Tek yönlüydü ve sadece ürün satmaya yönelikti. İletişim, medya ve analistler aracılığı ile yapılıyordu ve pazara doğrudan ulaşmak mümkün değildi. İnternet kuralları değiş...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 19.44 / Güncelleme: 2020-10-14 / Barkod: 9786055755126
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2009-02 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 280 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 145-215 |
| Pazarlamanın ve İletişimin Yeni Kuralları | Tükendi | Satış Fiyatı:19.44 TL | |