Pazarlamada Müşteri Odaklılık ve Balanced Scorecard

21. yüz­yıl­da eko­no­mik iliş­ki­ler sis­te­ma­ti­ğin­de or­ta­ya çı­kan ye­ni den­ge­ler­le bir­lik­te iş­let­me­le­rin iş ya­pış bi­çim­le­rin­de ve pa­zar­la­ma an­la­yış­la­rın­da gö­rü­len de­ği­şim ve ge­li­şi­me bağ­lı ola­rak pa­zar­la­ma­da bü­t...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 29.50 / Güncelleme: 2020-05-18 / Barkod: 9786053772620

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2013-01
Baskı No: 2
Sayfa Sayısı: 1511
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 14-20
ISBN: 9786053772620
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]