Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri
Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ve gelişmeler karşısında rekabet avantajı sağlamaya çalışan perakende işletmeler, farklı bir strateji olarak kendi markalı ürünlerini geliştirmeye yöneliyorlar. Ülkemizde de perakende işletmeler tarafından özel m...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 3.70 / Güncelleme: 2020-07-10 / Barkod: 9789753226059
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2010-10 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 176 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 145-215 |
| Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri | Tükendi | Satış Fiyatı:3.70 TL | |