Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama Stratejileri

Perakende sektöründe yaşanan yoğun rekabet ve gelişmeler karşısında rekabet avantajı sağlamaya çalışan perakende işletmeler, farklı bir strateji olarak kendi markalı ürünlerini geliştirmeye yöneliyorlar. Ülkemizde de perakende işletmeler tarafından özel m...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 3.70 / Güncelleme: 2020-07-10 / Barkod: 9789753226059

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2010-10
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 176
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 145-215
ISBN: 9789753226059
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Özel Markalı Ürünlerin Pazarlama StratejileriTükendiSatış Fiyatı:3.70 TL