Müşteri İlişkileri Yönetimi Crm
    bilişim Teknolojilerinin Etkisi ve Bankacılık Sektöründeki Gelişimi

Günümüzde küreselleşme ile yaşanan yoğun rekabet pazarlama anlayışında da değişimlerin ortaya çıkmasına neden olmuştur. Bu değişimle müşterilerin karşısındaki seçenekler artarken üretilen ürün ve hizmetler hep birbirine benzemeye başlamış, işletmeler reka...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 11.11 / Güncelleme: 2020-12-15 / Barkod: 9789755917139

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2004-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 155
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-235
ISBN: 9789755917139
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Müşteri İlişkileri YönetimiTükendiSatış Fiyatı:11.11 TL