Müşteri Deneyimi Yönetimi Tasarım Ölçüm Uygulama
     4.0 Çağında Rekabette Başarının Sırrı

Müşteri Deneyimi Yönetimi kitabı okuyuculara etkili bir deneyim yönetimi programının nasıl tasarlanıp, uygulanacağını ve performansının nasıl ölçüleceğini öğretiyor. Daha önemlisi bu aşamaların nasıl hayata geçeceğini detaylı açıklayan bir yol haritası da...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 169.50 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786052426609

Yayın Dili:
Basım Yeri:
Basım Tarihi: 2021-01
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 246
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 160-230
Ağırlık: 246 gr
ISBN: 9786052426609
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Müşteri Deneyimi Yönetimi 4.0 Çağında Rekabette Başarının SırrıSatıştaSatış Fiyatı:49.50 TL