Müşteri Deneyimi Yönetimi
     4.0 Çağında Rekabette Başarının Sırrı

Müşteri Deneyimi Yönetimi kitabı okuyuculara etkili bir deneyim yönetimi programının nasıl tasarlanıp, uygulanacağını ve performansının nasıl ölçüleceğini öğretiyor. Daha önemlisi bu aşamaların nasıl hayata geçeceğini detaylı açıklayan bir yol haritası da...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 42.50 / Güncelleme: 2021-01-26 / Barkod: 9786052423875

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2019-04
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 246
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
ISBN: 9786052423875
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]