Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi
Bir restorana, bir müşterinin iki defa gelmesi, iki müşterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir. Bir müşterinin ikinci kez restoranınızı tercih etmesi, sizden memnun kaldığını gösterebilir, size bağlılık oluşturmaya başladığını gösterebilir. B...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 170.00 / Güncelleme: 2023-09-08 / Barkod: 9789944157407
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2012-06 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 91 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-200 |
Ağırlık | : 124 gr |
| Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi | Satışta | Satış Fiyatı:24.00 TL | |