Müşteri Deneyimi Tasarımı ve Yönetimi

Bir restorana, bir müşterinin iki defa gelmesi, iki müşterinin bir defa gelmesinden daha büyük sonuç verir. Bir müşterinin ikinci kez restoranınızı tercih etmesi, sizden memnun kaldığını gösterebilir, size bağlılık oluşturmaya başladığını gösterebilir. B...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 170.00 / Güncelleme: 2023-09-08 / Barkod: 9789944157407

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2012-06
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 91
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-200
Ağırlık: 124 gr
ISBN: 9789944157407
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Müşteri Deneyimi Tasarımı ve YönetimiSatıştaSatış Fiyatı:24.00 TL