Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler Cilt 2
Pazarlama-Organizasyon
Critical Theory and a Critical Approach to Marketing The Role of Brand Association Factors in Ensuring Brand Loyalty in the Online Environment Pazarlamanın Tanımı - Kapsamı ve Pazarlama Anlayışındaki Gelişmeler Pazarlamada Yaşanan Dijital Dönüşümler: Sosy...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 250.00 / Güncelleme: 2023-09-28 / Barkod: 9786257358873
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2021-04 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 471 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |
Ağırlık | : 471 gr |
| Muhasebe Organizasyon Pazarlama Anlayış, Tartışma ve Gelişmeler - Cilt 2 Pazarlama-Organizasyon | Satışta | Satış Fiyatı:50.00 TL | |