Medya ve Yaşlılar
     Yaşlıların Medya İzleme Davranışları ve Motivasyonları

Yaşlıların kitle iletişim araçlarını kullanım davranışlarını, televizyon izleme ve gazete okuma motivasyonlarını ortaya koymayı amaclayan bu çalışma ele aldığı konuyu kullanımlar ve doyumlar yaklaşımı çerçevesinde sorunsallaştırmıştır. Çalışmada, yaşlılık...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 16.00 / Güncelleme: 2021-08-31 / Barkod: 9786055999940

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2010-08
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 207
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 196 gr
ISBN: 9786055999940
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Medya ve Yaşlılar Yaşlıların Medya İzleme Dav4ranışları ve MotivasyonTükendiSatış Fiyatı:14.81 TL