Market Markaları ve Stratejileri
1.Perakende marketçilik ve tarihsel gelişim 2.Market markası, tarihsel gelişimi, stratejisi, avantaj ve dezavantajları 3.İmaj kavramı, temel unsurlar ve mağaza atmosferi çalışmaları 4.Risk kavramı, algılanan risk, boyutları, etkileyen faktörler ve stratej...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 111.00 / Güncelleme: 2023-08-08 / Barkod: 9786052472187
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2020-09 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 250 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-210 |
Ağırlık | : 250 gr |
| Market Markaları ve Stratejileri | Satışta | Satış Fiyatı:35.00 TL | |