GİRİŞ BİRİNCİ BÖLÜM MARKA KAVRAMI ÜZERİNE 1.1. Marka Teriminin Anlamı 1.2. Marka Olmak Neyi Anlatır? İKİNCİ BÖLÜM MARKA YÖNETİMİ ÜZERİNE 2.1. Markanın Bileşenleri 2.1.1. Marka İsmi 2.1.2. Slogan 2.1.3. Görsel Kimlik 2.1.4. Marka Kişiliği 2.2. Markanın Güc...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 125.00 / Güncelleme: 2023-10-31 / Barkod: 9786253993535
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : ANKARA |
Basım Tarihi | : 2023-10 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 103 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
ISBN | : 9786253993535 |