1. Bölüm: Kavramsal Boyutuyla Marka ve Marka Yönetimi 2. Bölüm: Marka Konumlandırma 3. Bölüm: Marka Kimliği 4. Bölüm: Markalama Süreci 5. Bölüm: Sembolik ve İşlevsel Markalama 6. Bölüm: Marka Denkliği 7. Bölüm: Markalama Stratejileri 8. Bölüm: Markalama v...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 299.50 / Güncelleme: 2023-12-01 / Barkod: 9786053330837
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2000-01 |
Baskı No | : 2 |
Sayfa Sayısı | : 729 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 185-235 |
ISBN | : 9786053330837 |