Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasıyla Etki Eden Faktörler
Bir markayı rakip markalardan ayırt etmeye yarayan marka işletmeler açısından büyük bir öneme sahiptir. Bu bağlamda, yeni çıkarılan ürünlere hangi ismin verileceği önem kazanmaktadır. Yeni bir isim yaratmanın da var olan ismi marka isimi olarak belirlemen...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 245.00 / Güncelleme: 2023-07-31 / Barkod: 9786055100766
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Kocaeli |
Basım Tarihi | : 2016-05 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 228 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 165-235 |
Ağırlık | : 228 gr |
| Marka Yayma Stratejisinin Tüketiciler Tarafından Algılanmasına Etki Eden Faktörler | Satışta | Satış Fiyatı:65.00 TL | |