Marka: Kimliği, İmajı, Değeri, Farkındalığı, Güveni, Bağlılığı

Karmaşık yapısı ve tüketici karar verme sürecindeki önemli etkisi nedeniyle marka, dikkatli planlama ve uygulama süreci gerektiren bir konudur. Dolayısıyla marka konusu değerlendirilirken, markanın tüm boyutları ve bu boyutlar arası ilişkiler göz önünde b...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 129.68 / Güncelleme: 2023-09-25 / Barkod: 9786057557452

Yayın Dili:
Basım Yeri: Konya
Basım Tarihi: 2018-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 208
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 135-210
Ağırlık: 208 gr
ISBN: 9786057557452
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Marka Kimliği, İmajı, Değeri, Farkındalığı, Güveni, BağlılığıSatıştaSatış Fiyatı:49.00 TL