Marka: Kimliği, İmajı, Değeri, Farkındalığı, Güveni, Bağlılığı
Karmaşık yapısı ve tüketici karar verme sürecindeki önemli etkisi nedeniyle marka, dikkatli planlama ve uygulama süreci gerektiren bir konudur. Dolayısıyla marka konusu değerlendirilirken, markanın tüm boyutları ve bu boyutlar arası ilişkiler göz önünde b...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 129.68 / Güncelleme: 2023-09-25 / Barkod: 9786057557452
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Konya |
Basım Tarihi | : 2018-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 208 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-210 |
Ağırlık | : 208 gr |
| Marka Kimliği, İmajı, Değeri, Farkındalığı, Güveni, Bağlılığı | Satışta | Satış Fiyatı:49.00 TL | |