Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi
Günümüzde, teknoloji ve küreselleşmede yaşanan değişim ve gelişime ayak uydurabilen markalar, pazarda varlıklarını sürdürebilmekte, direnen markalar ise rekabetin gerisinde kalıp, pazardan silinmektedir. Pazarda varlığını korumaya çalışan işletmeler, raki...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 65.00 / Güncelleme: 2023-07-27 / Barkod: 9786053277743
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Bursa |
Basım Tarihi | : 2018-11 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 112 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-235 |
Ağırlık | : 120 gr |
| Marka İletişimi ve Duyusal Markalama Arasındaki İlişkinin Analizi | Satışta | Satış Fiyatı:22.00 TL | |