Lüks Markalarda Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine Etkisi

Lüks markalarda sosyal medya pazarlamasının marka değerine ve satın alma niyetine etkisini belirlemek amacıyla hazırlanmış olan bu çalışmanın ilk bölümünde sosyal medya, sosyal medya pazarlaması ve tanımları ele alınmış olup yaygın kullanılan sosyal medya...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 22.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786052541678

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2019-11
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 128
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 145-215
Ağırlık: 128 gr
ISBN: 9786052541678
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Lüks Markalarda Sosyal Medya Pazarlamasının Marka Değeri ve Satın Alma Niyetine EtkisiSatıştaSatış Fiyatı:17.00 TL