İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve Tükenmişlik İlişkisi
     Çalışan Hizmet Verme Yatkınlığı ve Duygusal Emeğin Etkisi

Bu çalışmanın temel amacı işletme hizmet verme yatkınlığı ve tükenmişlik ilişkisinde duygusal emeğin aracılık etkisini ve tüm bu ilişkiler ağında çalışan hizmet verme yatkınlığının düzenleyici etkisini ortaya koymaktır. Bu amaçla hazırlanan çalışma beş bö...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 30.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786052323373

Yayın Dili:
Basım Yeri: Ankara
Basım Tarihi: 2017-12
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 232
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 140-210
ISBN: 9786052323373
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve Tükenmişlik İlişkisi: Çalışan Hizmet Verme Yatkınlığı ve Duygusal Emeğin EtkisiSatıştaSatış Fiyatı:22.00 TL