İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve Tükenmişlik İlişkisi
Çalışan Hizmet Verme Yatkınlığı ve Duygusal Emeğin Etkisi
Bu çalışmanın temel amacı işletme hizmet verme yatkınlığı ve tükenmişlik ilişkisinde duygusal emeğin aracılık etkisini ve tüm bu ilişkiler ağında çalışan hizmet verme yatkınlığının düzenleyici etkisini ortaya koymaktır. Bu amaçla hazırlanan çalışma beş bö...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 30.00 / Güncelleme: 2023-07-25 / Barkod: 9786052323373
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Ankara |
Basım Tarihi | : 2017-12 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 232 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 140-210 |
| İşletme Hizmet Verme Yatkınlığı ve Tükenmişlik İlişkisi: Çalışan Hizmet Verme Yatkınlığı ve Duygusal Emeğin Etkisi | Satışta | Satış Fiyatı:22.00 TL | |