İmaj Yönetimi
Yaklaşımlar, Taktikler, Stratejiler
İmaj, kişi, kurum ve nesneler hakkında kişilerin zihninde oluşan çağrışımlar bütünü olarak tanımlanmaktadır. İmaj, öznel algılama ile ilgilidir. Kişi, kurum veya markanın algılanış düzeyi ona atfedilen değer ile yakından ilişkilidir. Algılanan değer, mevc...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 115.00 / Güncelleme: 2023-10-12 / Barkod: 9786053370598
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : Konya |
Basım Tarihi | : 2015-04 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 280 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 135-215 |
Ağırlık | : 280 gr |
| İmaj Yönetimi Yaklaşımlar, Taktikler, Stratejiler | Tükendi | Satış Fiyatı:45.00 TL | |