Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati
Hizmet Kalitesi ile Müşteri Sadakatinin ve GSM Sektöründe Bir Uygulama
Müşterinin ve müşteri değerinin iş hayatının odağına yerleşmiş olduğu günümüzde, mal ve hizmetlerin kalitesi işletme yönetimi için en öncelikli konulardan biri haline gelmiştir. Müşteri değeri, bir alış veriş işleminde müşterinin elde ettiği faydaların öd...devamı
Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 38.00 / Güncelleme: 2021-03-03 / Barkod: 9789756392539
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2019-09 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 230 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 165-235 |
| Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati (Hizmet Kalitesi ile Müşteri Sadakatinin Sağlanması ve GSM Sektöründe Bir Uygulama) | Tükendi | Satış Fiyatı:38.00 TL | |