Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati
     Hizmet Kalitesi ile Müşteri Sadakatinin ve GSM Sektöründe Bir Uygulama

Müşterinin ve müşteri değerinin iş hayatının odağına yerleşmiş olduğu günümüzde, mal ve hizmetlerin kalitesi işletme yönetimi için en öncelikli konulardan biri haline gelmiştir. Müşteri değeri, bir alış veriş işleminde müşterinin elde ettiği faydaların öd...devamı

  • Yayın Hakkında
  • Özellikler
  • Yorumlar
  • İlave Dosyalar
  • Satış/Tedarik

Durumu: Baskısı Yok / Liste Fiyatı: 38.00 / Güncelleme: 2021-03-03 / Barkod: 9789756392539

Yayın Dili:
Basım Yeri: İstanbul
Basım Tarihi: 2019-09
Baskı No: 1
Sayfa Sayısı: 230
Kapak:
Kağıt:
Ebat: 165-235
ISBN: 9789756392539
Okuyucu Değerlendirmeleri için lütfen giriş yapınız [Üye Girişi]


Hizmet Ürünlerinde Kalite, Müşteri Tatmini ve Sadakati (Hizmet Kalitesi ile Müşteri Sadakatinin Sağlanması ve GSM Sektöründe Bir Uygulama)TükendiSatış Fiyatı:38.00 TL