Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem
Postmodern Pazarlama Açısından
Günümüzün pazarlama dünyasında artık en önemli olan kriter ne üretim ne de ürün değil, sadece müşteridir. Özellikle post modern yaklaşımların pazarlamayı etkilemesi sonucunda, pazarlamada temel kavramlarda büyük değişimler meydana gelmiştir. Pazarlama çab...devamı
Durumu: Satışta / Liste Fiyatı: 140.00 / Güncelleme: 2023-07-01 / Barkod: 9786054749850
Yayın Dili | : |
Basım Yeri | : İstanbul |
Basım Tarihi | : 2017-04 |
Baskı No | : 1 |
Sayfa Sayısı | : 152 |
Kapak | : |
Kağıt | : |
Ebat | : 160-230 |
Ağırlık | : 152 gr |
| Hızlı Moda Tüketicilerinin Mağaza Atmosferine Verdikleri Önem Postmodern Pazarlama Açısından | Satışta | Satış Fiyatı:40.00 TL | |